Gyakori kérdések

Válaszok a leggyakrabban felmerülő kérdésekre

Hogyan tudok könyvelőt váltani?

Egyszerűbb, mint gondolnád! Ha már van könyvelőd, csak jelezd neki, hogy szeretnél váltani, és kérd el tőle az eddigi könyvelési anyagaidat. Ha szeretnéd, ebben is segítünk, és átvesszük a papírmunkát, hogy neked ne kelljen vele bajlódnod.

Mitől függ a könyvelés díja?

Ez attól függ, hogy milyen vállalkozásod van, hány számlád van havonta, és milyen extra szolgáltatásokat kérsz. Nálunk nincsenek rejtett díjak, az elején tisztán és érthetően elmondjuk, hogy mire számíthatsz.

Mit kell áthoznom a régi könyvelőtől?

Ha váltasz, szükség lesz az előző időszak könyvelési anyagaira, főkönyvi kivonatokra, bevallásokra és egyéb dokumentumokra. De ne aggódj, segítünk összeszedni, hogy biztosan semmi ne maradjon ki!

Ha most indítok vállalkozást, mikor kell könyvelőt keresnem?

Már az indulás előtt érdemes! Segítünk kiválasztani a legjobb adózási formát, hogy ne fizess feleslegesen sokat, és az első perctől kezdve rendben legyenek a pénzügyeid.

Online is intézhetjük a dolgokat, vagy mindig személyesen kell találkozni?

Teljesen rugalmasak vagyunk! Ha szeretnéd, mindent el tudunk intézni online, e-mailben és telefonon keresztül. De ha inkább személyesen szeretsz intézkedni, természetesen az is megoldható.

Kérj kötelezettségmentes árajánlatot még ma!

ajánlatkérés

irodánk

2133 Sződliget, Kossuth Lajos utca 9.

Trend Office © 2025

A weboldalt készítette: Tóth Richárd

Minden jog fenntartva!